Eblo Seating Office

Retourneren

Welke artikelen vallen onder de RMA-procedure (Retourneren Met Authorisatie)?

Alle goederen die rechtstreeks via EBLO Seating bv geleverd zijn vallen onder deze procedure en kunnen in overleg geretourneerd worden.

Redenen voor een retourzending

Er zijn verschillende redenen om een product naar EBLO retour te sturen:

  • Een artikel is teveel geleverd of besteld

  • Een artikel is verkeerd geleverd of besteld

  • Een artikel is beschadigd of defect geleverd

In alle gevallen heeft u een aanmeldingsformulier met RMA-nummer nodig.

Verkrijgen van een RMA-nummer

Voor het verkrijgen van een RMA-nummer mailt u dit formulier naar verkoop@eblo.nl. Vermeld duidelijk de reden van retour. EBLO neemt uw aanvraag in behandeling en wijst u op basis van onze bevindingen een RMA-nummer toe. U ontvangt hiervan bericht op het door u opgegeven E-mailadres met eventuele verdere instructies.

Geldigheid RMA-nummer

Wanneer u van EBLO een RMA-nummer heeft ontvangen, heeft dit een geldigheid van 5 werkdagen.

Retourzending goederen

De goederen dienen goed verpakt gereed te staan. Het retouradres krijgt u van uw contactpersoon en dient duidelijk op de verpakking vermeld te staan. Sluit het RMA-formulier duidelijk zichtbaar bij aan de buitenzijde van de doos. De reden van retour dient altijd vermeld te worden.

Zet de goederen gereed voor het afhalen in de door ons geleverde, originele, onbeschadigde verpakking en compleet met alle accessoires, voorzien van een kopie van de pakbon.

Slecht verpakte of incomplete producten, dan wel zendingen zonder RMA-formulier met RMA-nummer of pakbon zullen niet in behandeling worden genomen en worden onbehandeld retour gezonden.

Teveel of verkeerd geleverd

Producten die teveel of verkeerd geleverd zijn, kunnen worden afgehaald en gecrediteerd, mits dit binnen 5 werkdagen na levering wordt gemeld.

Voor producten die door u teveel of verkeerd zijn besteld, gelden restocking-kosten ter hoogte van 10% van de verkoopprijs, met een minimum van €40,-. De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening. Indien EBLO zorg draagt voor de retourzending, maar deze bij de eerste afhaalpoging niet gereed staat, wordt de eerstvolgende afhaalpoging in rekening gebracht. Producten die door toedoen van EBLO te veel of verkeerd geleverd zijn, zullen zonder restocking-kosten worden geretourneerd.

Beschadigd of defect product

In geval van een beschadigd of defect geleverd product, graag contact opnemen met uw contactpersoon binnen EBLO. Zodat er een passende oplossing overeengekomen kan worden, mits dit binnen 5 werkdagen na levering wordt gemeld.