
Veelgestelde vragen
Q - Ik zie heel veel stoelen maar niet wat ik zoek. zijn er meer modellen?
A – Ja, grote kans dat we meer modellen kunnen aanbieden dan er getoond worden op de website. Daarnaast kunnen we ook stoelen aanpassen dus we vinden altijd wel een oplossing.
Q – Kunnen jullie ook op locatie mijn werksituatie komen bekijken en dan advies uitbrengen?
A – Ja, dit is uiteraard goed mogelijk. Elke werkomgeving is anders en dus moet hier goed naar gekeken worden wat de beste oplossing is.
Q – Ik heb een aantal jaren geleden een stoel gekocht. Heeft deze ook onderhoud nodig?
A – Ja dat adviseren wij zeker. Afhankelijk van gebruik, type en leeftijd van de stoel is onderhoud nodig. Dit verlengt de levensduur en voorkomt uitval of ziekteverzuim.
Q – Kan EBLO ook de inbouw verzorgen voor mijn stoel?
A – Ja wij bieden een inbouwservice aan in onze werkplaats of op locatie (in overleg).
Q – Wat is de garantietermijn op nieuwe stoelen?
A – De meeste stoelen worden geleverd met 12 maanden volledige garantie, sommige zelfs met 24 maanden. Ook kunt u de garantietermijn op verzoek verlengen.
Q - Kan ik een stoel uitproberen?
A – Ja, de meeste stoelen die wij specifiek maken om een zitprobleem op te lossen worden altijd geleverd met een proefperiode van 4 weken. In deze proeftijd kan het product ook worden aangepast.
Q – Er staan diverse merken op de website, waarom is dat?
A – Wij willen onafhankelijk advies kunnen geven en u de beste oplossing bieden voor het zitprobleem ongeacht het merk.
Q – Bij sommige stoelen en producten staat geen prijs vermeld, hoe kom ik erachter wat het kost?
A – Sommige producten vragen iets meer aandacht en worden op klantwens samengesteld. Hier wordt de prijs dan achteraf op gebaseerd.
Wij helpen u graag verder met uw aanvragen en u kunt ons eenvoudig bellen, mailen of een WhatsApp bericht sturen.