
Omgang met afnemers en consumenten
EBLO probeert een lange termijn meerwaarde te creëren door kwalitatief hoogwaardige en betrouwbare producten aan te bieden. Wij houden ons aan gemaakte afspraken en communiceren op een duidelijke en transparante wijze met onze afnemers.
In onze integriteitsverklaring staat omschreven waar wij voor staan. Samen werken we continu aan innovaties en verbeteringen, want stilstand is achteruitgang. Met een focus op de klant proberen we steeds weer de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Goed luisteren, actief meedenken en flexibiliteit staan hierbij centraal.
EBLO houdt zich aan gemaakte afspraken en communiceert op een duidelijke en transparante wijze met haar afnemers. Binnen EBLO gaan wij eerlijk en respectvol met elkaar om. Wij verplichten ons tot gelijke behandeling en creëren een respectvolle werkomgeving voor alle medewerkers. Wij zijn een ‘no nonsens bedrijf’. Denken niet in problemen, maar constructieve oplossingen. Hierbij laten we ons graag leiden door de kracht van eenvoud.
Bekijk onze volledige integriteitsverklaring.
